Ik wil een opruim- en organizing sessie boeken, maar ik weet niet hoeveel tijd ik nodig heb?

Het is heel normaal dat je dit moeilijk kan inschatten. Daarom raden wij aan om best eerst een gratis kennismakingsgesprek over de telefoon aan te vragen. Dat kost je niks en doordat wij gerichte vragen kunnen stellen, kunnen wij al iets beter inschatten hoeveel tijd we nodig dienen te hebben.

Een andere optie is als je ons boekt voor een halve dag of dagdeel, kunnen wij alvast samen zoveel mogelijk opruimen en aan de slag gaan. Gedurende de dag kan ik je tijdig op de hoogte houden of we alles kunnen opruimen en organiseren of niet.

Mocht je toch meer tijd geboekt hebben, dan effectief nodig voor die ruimte. Dan zal Bricolee je graag helpen met andere organizing taken. We geven je waarde voor je geld.

Alles is natuurlijk afhankelijk van de grootte van de ruimte en draagkracht van jezelf. We willen de sessie zo optimaal mogelijk benutten, dus vragen we ook op voorhand om oppas voor de kinderen en huisdieren te regelen.

Mochten wij niet tijdig klaar geraken zal Bricolee jou dat steeds op tijd melden en in samenspraak een regeling treffen.

Ik kan alle services gebruiken, welke kies ik nu best om te starten?

Bricolee wil jou helpen op alle aspecten, dus mocht je twijfelen. Contacteer ons (Contactformulier – email) dan vrijblijvend voor een gratis kennismakingsgesprek aan de telefoon. Zo kunnen wij je noden al iets meer begrijpen en kunnen wij je adviseren waarmee we het beste starten.

Een andere mogelijkheid is om een adviesgesprek aan huis aan te vragen, dan zijn wij anderhalf uur bij jouw thuis en kunnen we de situatie naar behoren schetsen en geven wij al de nodige tips mee om zelf van start te gaan, maar maken wij ook een offerte op maat. En dan is het aan jou om (vrijblijvend) deze offerte goed te keuren indien je een vervolg afspraak wenst.

Weet je echt niet bij welke ruimte of handeling je wilt starten zou ik aanraden te starten met de ruimte of handeling die jou het meeste stress bezorgt op dit moment. Het zijn misschien meerdere ruimtes of handelingen, maar als je niet zeker bent, kies er gewoon één. En indien je écht twijfelt, vul dan vrijblijvend het contactformulier in en wij bellen jou voor een gratis vrijblijvend gesprek om je verder te helpen.

Indien wij al starten met één sessie, bekijken we die dag samen wat wij nog voor jou kunnen betekenen en maken we een vrijblijvend plan van aanpak op/offerte op.

Hoe zit het met pauzes tijdens de organizingsessie?

Een half dagdeel bestaat uit 3 uur organizingsessie, hierin zit een pauze van max. 15 minuten inbegrepen voor Bricolee. Dit om even naar het toilet te kunnen gaan, even te kunnen drinken en misschien een telefoontje plegen.

Een dagdeel bestaat uit 6 uur organizingsessie, hierin zit een pauze van max. 15 minuten inbegrepen voor Bricolee. Dit om even naar het toilet te kunnen gaan, even te kunnen drinken en misschien een telefoontje plegen.

Een pauze van 30 minuten onder de middag voor het middageten is niet inbegrepen in de organizingsessie. Bricolee heeft het recht om deze pauze te nemen, maar dit hoort niet bij de uren van de organizingsessie van een volledig dagdeel.

Afhankelijk van je draagkracht kunnen wij ook meer pauzes nemen, dit wordt bekeken tijdens de sessie.

Kan ik een factuur krijgen?

De factuur wordt opgemaakt op basis van de gegevens die jij online hebt doorgegeven. Dit met 21% BTW tarief. Jij betaalt online en de factuur krijg je op het einde van de organizingsessie. Dient de factuur op een ander adres worden opgemaakt of op de zaak, gelieve dit voor de start van de organizing sessie dit te melden.

Gaat het om een onlinesessie, wordt de factuur je per mail bezorgt na de sessie.

Ik heb voor een sessie online betaald, maar hoe wordt de afspraak nu gemaakt?

Van zodra jij een sessie (of meerdere) online hebt besteld en betaald, ontvang jij een e-mail, daarin staat vermeld dat wij binnen 2 werkdagen jou contacteren om een gezamenlijke afspraak in overleg te maken. Mocht je geen mail hebben ontvangen, kijk dan even je spambox na.

Kan ik meerdere sessies bestellen in één keer?

Jij bent natuurlijk niet gelimiteerd tot het bestellen van één sessie. Dus duid er gerust meerdere in één keer aan. Maar mocht je twijfelen start met een sessie naar keuze en dan bespreken we ter plaatse (of online) het vervolg indien je dat wenst.

Zit er een opvolgingsgesprek inbegrepen?

Indien je coaching aan huis hebt aangevraagd voor minstens 2 volledige dagdelen zit er standaard een opvolgingsgesprek / opfrisgesprek bij inbegrepen. Dit is een opvolgingsgesprek via telefoon. In de sessies wordt de duurtijd bepaald. Jij mag ons gedurende een jaar na de laatste sessie ons gratis contacteren (zie duurtijd) over topics gaande in de voorafgaande sessies.

Tijdens onze organizingsessies leer ik je alles wat je moet weten om ook alleen verder te kunnen. Maar bij grote organizing trajecten kan het handig zijn dat je ons toch nog kan contacteren voor vragen of bij twijfel.

De prijzen zijn enkel geldig in het werkgebied van Bricolee voor coaching aan huis. Wat houdt dit in?

Bricolee werkt in de provincie Antwerpen, Limburg, Vlaams Brabant aan huis voor België en voor grensregio’s van België in Nederland. Zie kaartje.

Is jouw locatie buiten deze regio. Ook geen probleem, maar dan komt er extra kilometervergoeding en reistijd kosten bij. Die bij de organizingsessie ter plaatse dienen betaald te worden. Je mag dan nu online betalen, maar er komt dan nog extra bij.

Werkgebied Bricolee

Ik wil online coaching aanvragen, maar ik weet eigenlijk niet hoe dit werkt?

Online coaching is heel simpel in gebruik. Van zodra jij online coaching hebt besteld/betaald nemen wij binnen twee werkdagen via telefoon of mail contact met je op om een gezamenlijke datum en tijd af te spreken. Van zodra ik dit weet, stuur ik jou een link via mail. Op die link dien je te klikken op het moment dat wij de afspraak hebben gemaakt. En voila, we zijn in verbinding.

Dit kan met je smartphone of laptop of tablet. Jij moet zelf niets extra installeren.

Door online coaching zie ik je toch persoonlijk en kan ik tevens ook een kijkje nemen in je huis.

Ik heb een specifieker probleem en dat vind ik niet terug op de site?

Geen probleem hoor, vul ons contactformulier in en Bricolee zal er alles aan doen om je coaching op maat te geven. Indien het echt iets is, waarmee we je niet kunnen helpen of je niet de beste service kunnen geven, kunnen we je misschien wel aanraden bij onze collega’s in ons netwerk. Wij zullen altijd ons best doen om je de best mogelijke service te bieden.

Bricolee is niet resultaat verbonden, maar heeft een inspanningsverbintenis. Wat betekent dat?

Bricolee zal er alles aan doen om binnen de sessies je op weg te helpen naar meer rust in je leven door het opruimen en organiseren van spullen, tijd en papier (afhankelijk van je keuze). Maar alles hangt van jou af of we dit resultaat ook halen of niet. Bricolee raadt soms aan op basis van jouw feedback en noden om extra sessies aan te bieden omdat we zien dat je het kan gebruiken, maar het is ook aan jou om hier op in te gaan. Maar Bricolee zal met al haar enthousiasme je zeker proberen te motiveren om het resultaat te halen dat jij ook wilt bereiken. Samen staan we sterk.

Geldigheid online bestelling

Indien jij een bestelling online plaatst en betaald voor een organizing sessie contacteren we je binnen 2 werkdagen via telefoon. Normaal zal de eerste organizing sessie binnen de maand na bestelling plaats vinden afhankelijk van de keuze van de sessie en planning.

De prijs van een bestelling blijft een half jaar geldig. Dit om tegen te gaan, dat je nu zou boeken en pas een sessie wilt binnen 2 jaar.

Wat is er inbegrepen in een organizing sessie?

In een organizingsessie aan huis is inbegrepen

  • Klein materiaal zoals bv. Post-its – papier voor schema’s – paperclips – punaises – papierbinders – … als we deze nodig hebben.
  • De werkuren van een super enthousiaste – weet van aanpakken coach
  • 15 min pauze (zie vraag eerder)
  • Reiskosten en reistijd

FAQ opruimcoach

Ik heb nog meer vragen beantwoord op volgende pagina; En mocht je toch nog vragen hebben, aarzel niet om ons te contacteren. Wij helpen je graag verder.